eCommerce

Vi er eCommerce eksperter med egne webshops

Få indsigt i, hvordan vi hjælper eCommercevirksomheder med organisk vækst, konverteringsoptimering og udvikling – og udforsk vores eCommerce-projekter.

4 nøgletal der viser vores eCommerce erfaring

Kunder i Skandinavien
Unikke besøgende
Forsendelser håndteret
SKU’er udviklet af os
Modsat andre bureauer, stammer vores eCommerce erfaring fra vores egen portefølje af webshops. Vi har beskæftiget os med alt der hører til at drive eCommercevirksomhed – fra online markedsføring til containerimport og lagerstyring. Kort sagt, kender vi til alle de arbejdsområder man skal mestre”.
anders eisenhardt searchconvertAnders Eisenhardt
Head of eCommerce & Development

Vores egne eCommerce-projekter

Stiftet i 2018

Festivalteltet.dk

Webshop der forhandler alt hvad overnattende festivalgæster har brug for, når de besøger en af landets mange festivaler. Vi har udviklet vores egne festivaltelte, kendt som et “Pop-up telt” der slår op af sig selv. Med teltet undgår man at skulle bøvle med opsætning af stænger, teltdue og overslag som ved normale campingtelte. Webshoppen forhandler desuden et stort udvalg af festprodukter, som vores serie af ølbongs.

Stiftet i 2014

iPhoneopladere.dk

Webshop der forhandler en bred vifte af mobiltilbehør til Apples smartphone, iPhone. Det primære fokus ligger i selve opladerkablet, kendt som et “Lightning kabel” der bruges til opladning af mange af Apples enheder. Vi har udviklet to af disse kabler i 3 forskellige længder, der er blevet MFi-certificeret af Apple under ordningen “Made for iPhone/iPad/iPod”. Disse produkter findes i Apples database, som tilbehør, der er godkendt til brug med alle deres enheder.

shopify partners

Over 10 års Shopify erfaring samlet ét sted

Naviger blandt et udkast af de optimeringer vi foretager for eCommercevirksomheder

Hastighedsoptimering

Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten

Custom Shopify Apps

Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten

Automatiseringer

Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten

Web Accessibility

Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten

Custom Sektioner

Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten

Shipping og Payments

Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten

Customer Journeys

Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten

Find flere
optimeringer

Derfor bør alle virksomheder, der bruger eCommerce som en salgskanal, arbejde løbende med optimeringer

Der er flere grunde til at arbejde aktivt med optimeringer af ens eCommerce-setup, hvis man ønsker at vækste det som en salgskanal. Nedenfor har vi opridset 5 af de vigtigste:

1. Øget salg

Ved at optimere ens eCommerce-setup kan man forbedre brugeroplevelsen, forenkle købsprocessen og gøre det lettere for kunderne at finde og købe ens produkter/services. Dette kan resultere i øget en konverteringsrate og dermed et øget salg.

2. Bedre kundeoplevelser

Et optimalt eCommerce-setup giver en bedre oplevelse for ens kunder. Ved at sikre hurtig indlæsning af sider, nem navigation og en intuitiv købsproces kan man øge kundetilfredsheden og opbygge loyalitet til ens virksomhed.

3. Konkurrencefordele

eCommerce er en konkurrencepræget branche, og ved at optimere ens samlede setup, kan man adskille dig fra konkurrenterne.

Hvis konkurrenterne har en mere brugervenlig og effektiv eCommerce-løsning, kan det betyde, at man mister kunder til dem. Derfor er det vigtigt at arbejde med optimeringer for at forblive konkurrencedygtig i en branche der er i konstant udvikling.

4. Dataindsigt

Ved at implementere eCommerce-optimeringer kan man indsamle værdifulde data om kundernes adfærd, præferencer og købsvaner. Disse data kan bruges til at træffe informerede beslutninger om markedsføring, produkttilpasning og forretningsstrategi.

5. Skalerbarhed

Hvis ens eCommerce-setup ikke er optimeret, kan det have problemer med at håndtere en stor mængde trafik og ordrer. Ved at optimere ydeevnen kan man sikre, at ens platform kan håndtere vækst og øget belastning – uden nedetid eller dårlige brugeroplevelser.

“Samlet set kan eCommerce-optimeringer bidrage til at øge ens salg, forbedre kundetilfredsheden, give virksomheden en konkurrencefordel og værdifulde dataindsigter. Det er derfor en vigtig indsats for enhver virksomhed, der aktivt ønsker at vækste eCommerce som en salgskanal.”
– Search:convert

Er din virksomhed interesseret i at vækste jeres eCommerce-indsats organisk?

anders eisenhardt searchconvert

Anders Eisenhardt

Head of eCommerce & Development