eCommerce
Vi er eCommerce eksperter med egne webshops
Få indsigt i, hvordan vi hjælper eCommercevirksomheder med organisk vækst, konverteringsoptimering og udvikling – og udforsk vores eCommerce-projekter.
4 nøgletal der viser vores eCommerce erfaring
“Modsat andre bureauer, stammer vores eCommerce erfaring fra vores egen portefølje af webshops. Vi har beskæftiget os med alt der hører til at drive eCommercevirksomhed – fra online markedsføring til containerimport og lagerstyring. Kort sagt, kender vi til alle de arbejdsområder man skal mestre”.
Vores egne eCommerce-projekter
Stiftet i 2018
Festivalteltet.dk
Webshop der forhandler alt hvad overnattende festivalgæster har brug for, når de besøger en af landets mange festivaler. Vi har udviklet vores egne festivaltelte, kendt som et “Pop-up telt” der slår op af sig selv. Med teltet undgår man at skulle bøvle med opsætning af stænger, teltdue og overslag som ved normale campingtelte. Webshoppen forhandler desuden et stort udvalg af festprodukter, som vores serie af ølbongs.
Stiftet i 2014
iPhoneopladere.dk
Webshop der forhandler en bred vifte af mobiltilbehør til Apples smartphone, iPhone. Det primære fokus ligger i selve opladerkablet, kendt som et “Lightning kabel” der bruges til opladning af mange af Apples enheder. Vi har udviklet to af disse kabler i 3 forskellige længder, der er blevet MFi-certificeret af Apple under ordningen “Made for iPhone/iPad/iPod”. Disse produkter findes i Apples database, som tilbehør, der er godkendt til brug med alle deres enheder.
Over 10 års Shopify erfaring samlet ét sted
Naviger blandt et udkast af de optimeringer vi foretager for eCommercevirksomheder
Hastighedsoptimering
Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten
Custom Shopify Apps
Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten
Automatiseringer
Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten
Web Accessibility
Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten
Custom Sektioner
Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten
Shipping og Payments
Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten
Customer Journeys
Sæt fat på jeres webshop med en dybdegående hastighedsoptimering – en optimering der i den grad løfter konverteringsraten
Find flere
optimeringer
Derfor bør alle virksomheder, der bruger eCommerce som en salgskanal, arbejde løbende med optimeringer
Der er flere grunde til at arbejde aktivt med optimeringer af ens eCommerce-setup, hvis man ønsker at vækste det som en salgskanal. Nedenfor har vi opridset 5 af de vigtigste:
1. Øget salg
Ved at optimere ens eCommerce-setup kan man forbedre brugeroplevelsen, forenkle købsprocessen og gøre det lettere for kunderne at finde og købe ens produkter/services. Dette kan resultere i øget en konverteringsrate og dermed et øget salg.
2. Bedre kundeoplevelser
Et optimalt eCommerce-setup giver en bedre oplevelse for ens kunder. Ved at sikre hurtig indlæsning af sider, nem navigation og en intuitiv købsproces kan man øge kundetilfredsheden og opbygge loyalitet til ens virksomhed.
3. Konkurrencefordele
eCommerce er en konkurrencepræget branche, og ved at optimere ens samlede setup, kan man adskille dig fra konkurrenterne.
Hvis konkurrenterne har en mere brugervenlig og effektiv eCommerce-løsning, kan det betyde, at man mister kunder til dem. Derfor er det vigtigt at arbejde med optimeringer for at forblive konkurrencedygtig i en branche der er i konstant udvikling.
4. Dataindsigt
Ved at implementere eCommerce-optimeringer kan man indsamle værdifulde data om kundernes adfærd, præferencer og købsvaner. Disse data kan bruges til at træffe informerede beslutninger om markedsføring, produkttilpasning og forretningsstrategi.
5. Skalerbarhed
Hvis ens eCommerce-setup ikke er optimeret, kan det have problemer med at håndtere en stor mængde trafik og ordrer. Ved at optimere ydeevnen kan man sikre, at ens platform kan håndtere vækst og øget belastning – uden nedetid eller dårlige brugeroplevelser.
“Samlet set kan eCommerce-optimeringer bidrage til at øge ens salg, forbedre kundetilfredsheden, give virksomheden en konkurrencefordel og værdifulde dataindsigter. Det er derfor en vigtig indsats for enhver virksomhed, der aktivt ønsker at vækste eCommerce som en salgskanal.”
Er din virksomhed interesseret i at vækste jeres eCommerce-indsats organisk?
Anders Eisenhardt
Head of eCommerce & Development