Konverteringsoptimering
7 trin for succes med konverteringsoptimering
#1
Måletablering
Vi tager et møde omkring præcist dine smertepunkter og hvad der skal optimeres på. Dette kunne fx. være fokus på højere AOV
#2
Conversion Audit
Der bliver skabt det fulde overblik over din hjemmeside ved brug af tools såsom brugertests, heatmaps & screen recordings
#3
Strategi
Vi lægger en handlingsplan som opsummerer hvilke knudepunker som fokuseres på for sprintet.
#4
Split testing
Der opsættes split tests på hjemmesiden som skaber et datagrundlag for at deklarere vinderen. Resultatet bliver analyseret og videregivet til næste fase.
Sker for hver test:
#5
Development & Deployment
Testvinderne bliver færdigudviklet og implementeret til brug på hjemmesiden.
#6
Resultat & Analyse
Efter endt iteration dannes et overblik med de resultater der er skabt og arbejder proaktivt til at bringe vores læring med videre til næste optimerings sprint.
The Latest from
The Blog
Sit nunc quis viverra commodo risus integer imperdiet massa blandit odio eu nunc, sed gravida nisl, sit eu auctor id ut pretium ultrices in.
Elit mattis platea rhoncus
Id nullam massa morbi tellus ullamcorper dui mauris sed placerat at lacus lorem fringilla
Nisl eleifend vulputate ultricies
Id nullam massa morbi tellus ullamcorper dui mauris sed placerat at lacus lorem fringilla
Porttitor quam dolor
Id nullam massa morbi tellus ullamcorper dui mauris sed placerat at lacus lorem fringilla